باربری مشهد به بوشهر | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بوشهر – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات برازجان - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بوشهر -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و ( برازجان - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.

بوشهر شهری بندری است که در استان بوشهر قرار دارد و مرکز این استان است. بوشهر یکی از بندرهای بزرگ خلیج فارس است و قدمت آن به دوران ساسانیان باز می‌گردد. حماسه مردم دلیر تنگستان در برابر استعمارگران خارجی یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخی این شهر است. آب‌و‌هوای گرم باعث شده است که فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به بوشهر باشند. نخلستان‌های وسیع و غذاهای محلی با طعمی تند یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است. 
بندر سیراف یکی از جاهای دیدنی بوشهر
شهر باستانی سیراف یکی از قدیمی‌ترین بندرهای بوشهر در دوران ساسانیان است. خانه‌های این بندر شبیه به خانه‌های ماسوله و به‌صورت پلکانی ساخته شده بود. بندر قدیمی سیراف در زلزله‌ای که در سال ۳۶۷ ه.ق رخ داد تخریب شد و بقایای آن بخشی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بوشهر است که در محلی به نام سیراف قرار دارد. ساکنان این بندر تا قبل از ورود اسلام به ایران یهودی بودند و پس از مسلمان شدنشان نام این بندر را به بندر طاهری تغییر دادند. باربری مشهد به بوشهر - هم‌اکنون بندر سیراف مکانی دیدنی در شهر بوشهر است اما مانند گذشته از نظر تجاری رونق زیادی ندارد. حوضچه‌های آب باران، دخمه‌های باستانی، آرامگاه سیبویه و عمارت شیخ جبار نصوری از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی بندر سیراف‌اند.
مسجد جامع بردستان
مسجد جامع بردستان یکی از بناهای تاریخی است که در روستای بردستان، از توابع شهرستان دیر، قرار دارد. قدمت این مسجد به ۱۰ قرن می‌رسند و از جاهای دیدنی بوشهر به حساب می‌آید. کارشناسان معتقدند که مسجد جامع بردستان یکی از کهن‌ترین بناهای زمان ورود اسلام به ایران است. این مسجد بنایی مستطیل‌ شکل و یک محراب، دو اتاق و یک شبستان دارد و طرح اولیه آن به‌صورت صلیب بود. در قسمت خارجی مسجد یک بادگیر بزرگ قرار دارد تا در روزهای گرم هوای داخل مسجد را خنک کند. نزدیک به مسجد گورستانی تاریخی وجود دارد که روی قبرهای آن با خط کوفی نوشته شده است؛ قدمت این گورستان به قرن چهارم و پنجم هجری می‌رسد. باربری مشهد به بوشهر - در سفر به این منطقه چشیدن طعم خوش غذاهای محلی استان بوشهر را فراموش نکنید و از خوردن این غذاهای خوشمزه لذت ببرید.
گنبد نمکی جاشک
گنبد نمکی جاشک تنها اثر طبیعی بوشهر است که در اثر فعالیت دریاچه و آبشارهای نمک به وجود آمده است. این منطقه بخشی از کوهستان جاشک، در روستای گنخک می‌باشد و از مهم‌ترین جاهای دیدنی بوشهر به حساب می‌آید. وجود این گنبد نمکی باعث شوری آب رودخانه مند شده است. بنابر تحقیق‌ کارشناسان این گنبد نمکی در دوره اول زمین‌شناسی به وجود آمده است. دریاچه‌، غارها، آبشارها، بلورها و قندیل‌ها، که همه‌شان نمکی‌اند، از جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد گنبد نمکی جاشک‌اند. کوه نمکی جاشک به‌عنوان اثر طبیعی ملی در سال ۱۳۸۸ ثبت شد. 
باربری مشهد به بوشهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات  باربری مشهد به بوشهر - برازجان - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بوشهر،حمل بار از مشهد به بوشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: